شرایط عودت کالا♻️
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال کیفی داشته باشد:
- چنانچه محصول خریداری شده اشکال و یا ایراد کیفی از هر حیث داشته باشد باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به واحد فروش بوتیک ناز ایرانیان اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون ، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد فروش شرکت شیرین زرمان ایرانیان اطلاع داده شود و همچنین با ارسال عکس از قسمتهای آسیب دیده بسته بندی به شماره های موجود در واحد فروش هماهنگی های لازم را جهت مرجوع نمودن بسته آسیب دیده انجام دهید.
توجه:
پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان :
- اگر ایراد کیفی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان برسد، هزینههای ارسال به عهده بوتیک ناز است.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
با شماره تلفن 09103255785 تماس بگیرید.
یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.